Workshop / Webinar
Geslaagd... Medisch pedicure en wat nu?
Op een rijtje
- Accreditatie: 2 punten Omgevingsbewust handelen, 1 punt Ondernemerschap, 1 punt Reflectie
- Duur: 09:30-14:00
- Roermond (Herten) & Capelle a/d IJssel (klik voor meer info)
- Kosten: workshop: €119 / webinar: €75,00
- Docent: Coby Tonnaer
- Voor data: klik op de gekleurde "Boek"-buttons hieronder
- Workshop is incl. koffie, thee en vlaai en lunch
- Inclusief materialen om te oefenen
- Inclusief werkboek en certificaat
-
Vooropleiding: leerling, basis- en medisch pedicure
Cursusiveau 3-4 - Zelf meenemen: niet nodig
Informatie
Ben jij net geslaagd of bijna klaar met de opleiding tot medisch pedicure, en zie je door de bomen het bos niet meer? Dan is deze medisch pedicure workshop/webinar iets voor jou.
Wat ga je leren?
Wij Coby en Marga Obbink (praktijk begeleidster medisch pedicure) leggen je stap voor stap uit welke stappen je moet nemen na het afronden van de opleiding.
Waar je je moet aanmelden voor registratie?
Hoe vraag je jouw AGB-code en declaratiecodes aan?
Hoe stel je een contract op met de podotherapeut? en nog veel meer.
Daarnaast leer je je beter te profileren als ondernemer waardoor je meer rendement uit je bedrijf kunt halen, zowel financieel als in salonbeleving. Aan het einde ontvang je een duidelijk naslagwerk in de vorm van een werkboekje.
Deze medisch pedicure workshop laat je sneller en beter starten.
- Aanvragen AGB-code;
- Aanmelden Pro-cert;
- Uitleg accreditatie reglement;
- Uitleg van de accreditatie domeinen;
- Hoe ga je hierover in gesprek met de podotherapeut en leg de eigen bijdrage aan de klant uit;
- Hoe lees je een rapportage van de podotherapeut? (met een casus als voorbeeld);
- Hoe rapporteer jij aan de podotherapeut?;
- Wat moet er allemaal op een factuur staan?;
- Hoe tevreden ben jij over de behandelprijs? Hoe bereken je een goede prijs?;
-
Ben ik zichtbaar? Op social media, bij de huisarts of podotherapeuten?;
- Personal Branding: onderscheid jezelf van anderen en wees duidelijk en transparant in wat jouw bedrijf een klant kan bieden. Hoe peil ik de behoefte?;
- Verkooptechnieken naar de inzichten de Piramide van Maslow. De theorie beschrijft in vijf fasen wat de mens motiveert en focust op het vervullen van behoeften;
- Communiceer en ventileer je kennis bij je klant;
- Ontwikkel communicatieve vaardigheden zoals doorvragen, samenvatten en luisteren, maar vooral gehoord worden. Ook bij onderhandelingen met bijvoorbeeld de podotherapeuten;
- Leer open en gesloten vragen te stellen;
- Leer het non-verbaal gedrag te herkennen;
- Leer het stellen van controlevragen.